Bursdag, brygga og campingliv!

Den ferien her har vært heeelt knall. Det har skjedd så mye at jeg har ikke hatt tid til å blogge engang. Men sitter på campingen nå og har en halvtime el no til overs, så får oppdatere dere litt :)

Jeg har fått meg nytt kamera da, det er jo bare helt rått! Nikon D3200, og jeg er kjempe fornøyd. så skal melde meg inn i Tønsberg kameraklubb tenkte jeg.

Kanskje jeg kan ta litt bilder og lære litt og, ikke bare være modellen ;)

Her er noen av bildene jeg har tatt siden i går ;)

Emilie er blitt minifotograf ho og ;)

Jaja, det var de bildene jeg greide å laste opp fra det nye kameraet....

I helgen var Emilie på camping på borre, med farmor og farfar, så da reiste jeg på postgirobygget i Tønsberg, og har ett vennepar som har en båt de legger til med der, så jeg joina jeg ! ;)

Teksten skulle ikke være med, men er fra snappen min.... jajaj... jeg og Aleksander tok oss en kjøretur på Ninjan hans nesten ut til verdens ende og, var koselig :) Tok en is og noe å drikke, for var jo så varmt...

Vi kosa oss masse masse på postgirobygget :)

Allan og Aleksander er i sitt ess?

Her holdt vi til... ser ut som alle sover, men da måtte jeg dra hjem.

Ellers har jeg hatt bursdag da, fått alt jeg ønska meg, og hatt verdens fineste bursdag, egentlig :)

Har blitt sykt dårlig med blogging i det site, men skjerpings fra og med når SFO begynner, da har jeg mere tid ;)

Nå skal jeg kose meg videre på campingen, håper alle har en knall sommer!! :)

-Linda Michelle

Siste oppdatering!

Har vært sååå fint vær den siste uka, og har rett og slett ikke hatt tid til å blogge ;)

Men tenkte å slenge ut no bilder fra de siste dagene ;) mamman min har ordna seg campingvogn, og vi stor koser oss her!!

Emilie på båttur ;)

Varmt og godt om dagen! ;)

Oppblåstbar trampis på vannet!!

Jeg måtte seff kjøpe meg ett basseng å ha her!

Og det har jeg jammen fått masse glede av! ;)

Emilieog Idunn sier hadebra etter en koselig campingtur, men håper Idunn kommer snart igjen! :)

så nå skal jeg kose meg videre på campen her, også snakkes vi nærmere søte bloggere ;)

-Linda michelle

Gatebil 2013

Det ble ikke mange bildene jeg fikk tatt på gatebil, men det var megakult der! :)

Jeg hadde eget telt der, med tre soverom, så lånte bort det andre og hadde ett ledig der.

Vi solte oss, ble kjent med masse nye mennesker fra hele landet, så biler, bilrace, konsert og hadde det rett og slett kjempe gøy. Vi er en gjeng som reiser sammen hvert år. Og dette er vel den mest vellykkede gatebilturen jeg har hatt. Alt gikk på skinner! :)

Da jeg kom hjem følte jeg meg skikkelig dårlig. Var sjuk før jeg reiste til rudskogen, men da jeg kom hjem hadde jeg fått bihulebettennelse som jeg har gått med ei god stund, og har fått pensilin nå, så håper jeg blir bedre om ett par dager nå. Nå er jeg lei av å være forkjølet. Ellers så slenger jeg ut noen bilder fra den siste tiden... :)

Dette er fra i dag. Ser jeg ikke frisk ut? .... Not....

Så har vi jo disse pusekattene vi har fått i hus, som vi skal ha i ca 10 uker til. Det er kjempe kos. Nå har alle lukt opp øya, og begynt å dirre med beina rundt for å gå :)

Emilie syns selvfølgelig det er megakos.

Fine Martin :)

Emilie har overnattingsgjest i dag da. Idunn skal sove her til fredagen. Det er koselig for alle mann her :)

Nå skal jeg lage kveldsmat til alle tre, før det straks er natta :) Lov å være litt sent oppe når man har overnattingsbesøk som er eldre enn seg selv :)

Ha en fin kveld alle sammen.

-Linda

Ferie!

Det ble 4 dager på sørlandet på Emilie, mamma og meg. Det var kos.

Vi hadde forskjellig hytte hver natt, og første kvelden fikk vi ett bryggerhus som var bygd om til hytte inni liksom. Så jeg og Emilie lå på hemsen, mens mamma lå nede. Veldig koselig :)

Neste natt lå vi i Kristiansand, på en koselig campingplass, fikk en ålreit hytte der og vi var klare for dyre parken dagen etter.... Men... Det pøsregna. Og det er jo lite trivelig å gå i dyreparken med øs pøs regnvær. Så vi bestemte oss for å bli en natt til, for værmeldingen viste bedre vær neste dag. Og jammen ble det fint vær. Eller. Det var overskya og helt ok temperatur, perfekt dyreparkvær.

Så vi kom oss inn til dyreparken da, og ja, vi gjorde så masse...  Etter dyre parken stengte hadde de show man kunne betale seg inn for å se, og vi valgte og gjøre det. Og det var kjempe bra. Herligland het det. Og Kristian And vant bombehopp konkurannsen :) Hehe. Komplisert, men kjempe bra show!

Sender ut ett bilde dryss så kan dere få innblikk av den koselige turen vår :)

Her var ett lite utdrag fra turen vår. Vi fikk ikke hilst på kaptein sabeltann, men fikk sett langemann og alle i kardemommmeby.

Emilie storkoste seg veldig.

Og i dag har hun overnattingsbesøk, så de har fått lov å være litt lengre oppe, spise sen kveldsmat på kjøkkenet og la seg med film. Hehe. Koselig med overnatting da :)

Vi har vært på stranda i dag, og det var deilig til å begynne med, men så kom den sure vinden... Br.. Men håper på godvær i morgen, så skal jegta med jentene ned i strandparken å bade :) ....

... Eller iallefall være på stranda.

Håper alle har det bra.

Skal dere på noe ferie i år? :)

-Linda Michelle

Hils på våre nye midlertidige familiemedlemmer!

Ja vi har fått nye midlertidige familiemedlemmer.

Vi passer på en pusemor med navn Vesla. Hun har 5 små kattunger som er 8 dager i dag. De er såå nydelige. 4 jenter og en gutt.

Emilie syns jo selvfølgelig det er superstas ho også. Og er så forsiktig og snill med dem.

Hun er blitt veldig opphengt i den ene som skiller seg helt ut fra de andre og er en mørk gutt. I går kom hun bort til meg å sa: "Han svarte gutten vettu mamma, han heter Martin"

Åja, jaja, da skal han få lov å hete Martin mens han bor her da :)

Se så søt Martin er der han ligger mellom søstrene sine da :)

Denne slangt jeg jo ut sidelengs i går. Men her er den ene jente. Såå nydelig atte!

Ene pusejenta som ligger å sove litt mens de andre forsyner seg med mat :)

Her har vi de søte små sammen. Tiden med kattunger går fort, så får nyte det mens de enda er kjempe opptatt av pupp og ikke gardiner ;) Hihi. Men dette skal bli morsomt :)

.....................................................................................................................................................................

Ellers har jeg vært kjempe dårlig på å blogge i det siste. Det har egentlig skjedd ganske mye. Men jeg er nok i gang igjen snart :)